the big thing





Och nu tänkte jag ta och berätta om händelsen på lördag som ni som tidigare läst om redan listat ut.
Jag ska fota mitt första bröllop! Det är min mammas jobbarkompis dotter Sara och hennes snart blivande man Tomas som ska gifta sig. Jag ska fota porträttbilder på dem några timmar innan bröllopet på några mysiga ställen i Nyköping och sedan under och efter bröllopet. Vi ska även boka in ett datum lite seanre för lite mer porträttfotografering här ute där jag bor och så kanske det blir en tripp in till staden igen.

Jag hoppas det går bra trots att jag är nervösare än vad de är!
Mest över att ljuset ska bli dåligt inne i kyrkan och att skärpan krånglar, men jag får hoppas på det bästa :) Kommer självklart visa er en massa bilder men så länge bjuder jag på två testbilder som togs förra torsdagen om jag miss rätt.




Kommentarer


Postat av: Amanda » Min fotoblogg

En kamera fråga...



jag har en fråga om kameror. Jag har en canon eos 1000D och ska köpa ett 70-300objektiv. men märket på dom. Vad är bäst, märke canon tamron eller sigma. Jag har ju en canon kamera så är märket canon bäst?


2011-07-11 @ 15:19:05
URL: http://perssonfotar.blogg.se/

Postat av: Linda - ndaiL

va kul!


2011-07-11 @ 17:45:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

nae, vad kul för dig! :D


2011-07-11 @ 18:31:39
URL: http://mpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life