tävlingsdags - vinn ett valfritt iPhoneskal




Häromdagen skrev jag det här inlägget, och eftersom jag samarbetar med hemsidan Mirabling där du kan klicka hem otroligt snygga iPhoneskal till din telefon så tänkte jag nu tävla ut två stycken till er!

» Gå in på www.mirabling.se eller klicka här och välj det skal du vill ha (149-299 kr).
» Kommentera detta inlägg och berätta att du är med + länken till skalet du vill ha samt om det är ett skal till iPhone 3G/3GS eller till iPhone 4.
» Skriv också en kort motivering till varför just du ska vinna.
För större chans att vinna, skriv ett inlägg på din blogg om tävlingen där du länkar till det här inlägget och till mirablings hemsida (www.mirabling.se)

» Glöm inte att skriva din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Jag kommer välja ut en av vinnarna efter den bästa motiveringen, och den andra kommer slumpas fram med hjälp av random.org.
Ni har till den 15 augusti på er!
LYCKA TILL!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life