criminal minds




Och jag har till och med sådan dålig fantasi att rubriken blir tråkig.
Bloggen går i samma spår och jag har slut på bilder och något vettigt att skriva om, med andra ord - jag börjar få bloggtorka. Men imorgon börjar mitt nya liv och jag ska också försöka fota lite om vädret är på min sida.

Kom hem för ett tag sedan från Anton där vi, givetvis, kollat på Criminal Minds.
Därav bilden och därav rubriken. Och bara för det ska jag fortsätta med det nu och drömma mysiga mardrömmar inatt, puss!




Kommentarer


Postat av: Ninni

Criminal Minds måste vara det bästa som finns! :D


2011-07-08 @ 18:38:33
URL: http://porcelainveins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life