blue in green



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Precis duschat efter en timmes promenad på ca 8 km.
Nu tänkte jag ta tag i mitt rum och sedan ska jag redigera lite bilder som ska upp här. Imorgon blir det stan med mamma och Veronica, ska försöka hitta ett par solglasögon och hårfärg och så ska vi även äta lunch. På lördag blir det att foto bröllop och antar att jag ska ägna söndagen åt att kolla igenom de bilderna. Och så ser resten av min vecka ut.




Kommentarer


Postat av: Martin "Tolvan" - Humor, Fotograf, Bloggdesigner

Fina bilder!! =D


2011-07-14 @ 16:07:25
URL: http://tolvans.com

Postat av: Sofia Törnqvist

Tack, din blogg var väldigt fin den också!


2011-07-14 @ 16:25:20
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life