allmänt snack om gårdagen




Färgade håret igår vilket blev mörkare.. så jag ble rätt sur och nu är det ju bara att köpa slingor igen.
Nu är i alla fall underhåret och utväxten samma färg så det är väl bra. Joel kom hit vid halv åtta, inte träffat honom på över en vecka så jag har saknat honom. Vi kollade på Systrar i jeans - Andra sommaren som gick på tv samtidigt som vi pratade bort hela kvällen tills Oscar kom och plockade upp honom på moppen vid tolv. Sedan somnade jag vid halv två kanske och vaknade 9 imorse av att jag drömt världens mardröm, lyckades somna om och drömde sedan världens konstigaste, men rätt mysig, dröm. Nu ska jag fixa lite inlägg och bilder och sen göra mig i ordning, vi hörs!
Glöm inte det här!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life