Hej jag har tråkigt?


(Gjordes igår)

Tänker du att/på:
Någon speciell just nu?
Ja
Tiden läker alla sår? Nej det gör de inte 
Pengar är lycka? Nej man kan inte köpa lycka
Utseendet är allt? Nej men det har betydelse
Har du för jeansstorlek? 27/28, beroende på modell typ
Är ditt livsmotto? Jag har inget
Har du för betyg? Vet inte, bra betyg (:
Gör du just nu? Svarar på dessa frågor
Gjorde du igår? Umgicks med Kajsa och sedan poker på kvällen med henne, Simon & Anton
Ligger till vänster om dig? Ett block, en skiva, min mobil och ett usb-minne

Utseende:
Längd?
162 typ
Vikt? Det vet jag inte
Hårfärg? Brunt
Hårlängd? Typ lite kortare än långt
Fräknar? På sommaren
Piercing? Öronen 
Tatuering? Nej, men vill ha
Smal? Nej
Ögonfärg? Grönblå

Senaste:
Personen du hånglade med:
 Anton   
Personen du kramade? Kajsa
Personen du tänkte på? Kajsa, eftersom jag skrev henne över
Personen som sov i din säng? Jag
Personen du skrev med på msn? Anton
Personen du var med? Kajsa
Djuret du köpte? Jag brukar inte köpa djur 
Maten du åt? Spagetti och köttfärssås 
Fyllan? Nyår, fast det var ingen "fylla"
Gången du spydde? Typ ett år sen
Personen du sa jag älskar dig till? Anton

Har:
Du suttit i fängelse?
 Näe
Du åkt ambulans? Nej
Du kysst någon den senaste månaden? Ja
Du haft sex de senaste 2 veckorna? Ja
Du svimmat? Ja
Druckit alkohol? Yes
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan? Ja
Delat säng med någon av samma kön? Ja
Fått IG i betyg? Nej
Fått MVG i betyg? Yes
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad? Nej
Stått på en scen och uppträtt? Ja





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life