Sömnproblem...?


Jag kunde verkligen inte somna igår kväll men mina ögon slocknade i alla fall runt tre. Jag är alltid så sjukt trött om dagarna men jag kan verkligen inte somna när jag väl försöker.
Idag väckte mamma mig vid 12 i alla fall och jag har precis gjort mig i ordning och ska nu ut och knäppa några bilder med mitt fina objektiv på min fina syster.

Så vi hörs senare med förhoppningsvis en massa bilder.


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
Här får ni en bild från sist jag fotade Veronica.






Kommentarer


Postat av: Melinda

Gud vilka fina foton du tar! Jag har själv också en fotoblogg, men inte alls en lika fin som du ;)



Följa varandra via bloglovin? :)


2011-01-03 @ 16:32:44
URL: http://madeinpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life