Och så till det gamla vanliga






Jag fick en hemsk huvudvärk efter lunch och efter det gick det bara neför då yrsel och illamåendet också kom, så runt kvart i två beslöt jag mig för att istället åka hem och försöka göra klart det jag missade på engelskan i helgen. När jag väl kom hem så hade mamma bakat äppelpaj (eller ja smulpaj för min del) och jag försökte fota lite förut också, men eftersom mitt huvud vägrar bli bättre så har jag inte särskilt stor ork till någonting.

Vår rektor på skolan frågade mig och några andra tjejer i klassen om vi ville hjälpa en kille från ett företag med något han behövde hjälp med, och idag träffade vi honom och gick igenom det och sådär och vi ska hjälpa honom med en informationstavla kan man säga, det är lite kul med tanke på att det är arbetsrelaterat och inte bara något vi gör i skolan utan något som faktiskt ska användas. Så därav bilderna här uppe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life