Kronprinsessan på 20-lappen?


 

Godmorgon! Nu för tiden har jag världens blogglust så var beredda på en massa onödiga inlägg framöver. De sista timmarna av gårkvällen låg jag med tårar rinnandes ner för kinderna med sista skivan av Prison Break rullandes på tv:n, det är så sorgligt och jag gråter för precis allt nu för tiden. Sedan somnade jag vid halv elva kanske.

Just nu sitter jag i skolan och har media och ska fortsätta med sedlarna, och jag har faktiskt valt vilka ansikten jag ska ha på mina och här blir det kronprinsessan på 20-lappen. Hon representerar väl Sverige? Sedan har jag valt en massa andra gubbar som haft betydelse i Sveriges historia, så det blir nog bra.

När jag kommer hem ska jag få lite plugg gjort och sedan ska det handlas inför morgondagen och så ska jag tillbringa natten hos Anton. Antar att vi hörs innan dess! :)




Kommentarer


Postat av: wilma

jätte fin blogg :)


2011-01-28 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life