Hej och sådär




Jag vet att jag varit dålig på att blogga. Men jag är verkligen helt slut när jag kommer hem så jag sitter aldrig vid datorn längre och det är tråkigt att blogga i skolan eftersom jag inte har några bilder där.

Men jag har gjort en hel del dessa dagar i alla fall. I tisdags drog jag i alla fall hem till Oscar med han, Emma och Joel och mådde i stort sett inte bra över huvud taget under kvällen. Igår firade jag och Anton 7 månader och när han hade dragit låg jag mest död hela kvällen. Idag har jag plugg att ta itu med trots att mitt huvud och min rygg dödar mig.

Vi har fått nytt schema nu också, och egentligen ska jag nog inte klaga även fast jag gör det. Långa skoldagar och 3-timmars lektioner får jag väl ta och leva med. Men hey, erkänn att 3 timmars matte på en fredagseftermiddag till 15.20 är att ta i lite?

Bloggningen ska bli bättre, ska försöka ta lite bilder i helgen till nya designen och lite sådär. Imorgon kommer det förmodligen folk hit så vi får se när vi hörs igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life