Hej mitt vinterland


Just nu sitter jag med blött hår och har precis duschat. Klockan är redan halv tre. Jag tycker inte om att lovdagar går så fort egentligen. Förutom när man har tråkigt. I alla fall, jag tog en buss hem från Anton runt ett och nu ska jag nog ta och göra mig i ordning.

Antar att det inte bara är hos mig som det är högvis med snö och att i stort sett allt är vitt? Jag tycker verkligen inte om snö. Eller det är okej så länge det inte är fem meter på marken och så länge det inte snöar. Det är det värsta jag vet.







Kommentarer


Postat av: Josefine

haha okeej, tack!

De där va nog bra att veta, för hade tänkt på en sån mest! haha.

Du vet ingen bra mobil? x)


2011-01-05 @ 15:25:34
URL: http://josseish.blogg.se/

Postat av: KNORKAN

Tack snälla du :) Du borde sälja designer!


2011-01-05 @ 19:02:46
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life