Fotorunda





Tog en liten promenad förut på exakt 20 minuter och då fick kameran hänga med. Dock blev det inga sådär jätte bra bilder och inte särskilt många heller. Iskallt var det också. Annars har jag inte gjort så mycket idag, känner mig väldigt sliten och trött och är inte särskilt pepp på skola imorgon. Inte heller föredraget på tisdag med tanke på hur mycket jag snubblar på orden.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli åtta så att Solsidan ska börja. Sen ska jag nog sova. Vi hörs imorgon.




Kommentarer


Postat av: FREIMAN - [freiman.blogg.se]

Jag snubblar också på orden, nästan hela tiden. Hatar att prata överhuvudtaget pågrund av det, rätt surt faktiskt. Fina bilder (:


2011-01-30 @ 22:02:15
URL: http://freiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life