7. Min bästa vän


Jag skulle säga att jag har flera bra vänner än en bästa vän. Jag har fått många nya vänner som får mig skratta om dagarna och jag har folk jag vänder mig till när jag är ledsen. För mig är en vän någon som ställer upp i alla motgångar oavsett hur fel man gör. Någon man kan prata med och skratta med och allt sånt vänner gör.

De personer jag alltid haft sjukt kul med är Emma och Jennie. Vi har nog gjort allt tillsammans. Från att ha sprungit över motorvägar till att ha pickncik ute i ingenstans. För att inte nämna alla miljontals snygga bilder vi fotat på varandra under åren och alla nätter vi tillbringat tillsammans med tusentals filmer. Vi har haft så sjukt kul så det är inte sant.

Någon som alltid får mig på bra humör och uppmuntrar mig är Joel, han är nog den person som uppskattar mig mest, även om allt han säger och skriver kanske inte stämmer till 100% så känns det bra att veta att det finns någon som tycker att man är bra när man själv inte tycker det. Sedan spelar det egentligen ingen roll hur sur jag är eller om jag är på dåligt humör, han lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar.

Jessica och Isabell är experter på att få mig skratta oavsett hur tråkiga skoldagarna kan vara. Egentligen är allt som kommer ut ur Isabells mun något man får kramp i magen av. Samtidigt som vi kan skratta åt verkligen allt och ingenting så kan vi ha lagom seriösa konversationer också, fast det brukar i och för sig också sluta i asgarv.

En person som alltid får mig le av bara tanken på honom är Anton, jag älskar vår kompis-relation, vi kan göra precis allt tillsammans. Även om det är långtråkigt att bara sitta och glo på tv så finns det ingen i hela världen jag hellre skulle vilja tillbringa den tiden med. Han är min bästa vän och vi kan ha sjukt kul tillsammans och vi kan skratta åt ingenting hur länge som helst. Jag älskar hur han får mig känna och må och det finns inget bättre än att spendera tid i hans armar.

Kajsa har jag känt sedan lekis och hon är den person som verkligen förstår mig till 110%, om hon inte gör det så försöker hon och det känns så bra att vi kan prata med varandra om precis allting. Vi har alltid något att göra och även vi kan skratta åt precis allt och ingentin i evigheter.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life