2011!


Jag har i stort sett inte rört på mig idag. Jag har varit huuuur trött som helst efter gårdagen och efter att ha sovit urdålig hela veckan rent ut sagt.
Kom i alla fall till Henny runt nio igårkväll och jag hade en grymt bra kväll trots att vissa stunder var lite sämre än andra. Vid tolvslaget stod jag i Antons famn nere i hamnen och kollade på fyrverkerier och sedan kramade jag hur många människor gott nytt år och jag tror nog inte jag visste vilka 1/3 av dem var. Anton och jag knallade till bussen vid halv ett och eftersom den aldrig kom ringde vi Antons pappa som skjutsade hem oss vid halv två och vi somnade inte förrän halv fyra.

Den här dagen har varit kass och jag har tråkigt och är fortfarande lika trött som innan jag gick och la mig igår. Men jaja, välkommen 2011! Jag hoppas du gör bra ifrån dig :)


Random bild för bildlöshetensskull.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life