Sjukling?


 
 

Fick en kommentar om vad jag gjorde på sjukhuset i fredags,
och jag tog ett ryggmärgsprov, de alltså tar vätska från ryggmärgen för att kolla hur mina celler är och sådär. De går in med en pinne i ryggen och petar typ och efter det får man inte resa sig upp på ca två timmar. Och innan det skulle bedövning verka i en timme och att genomföra själva provet tog en halvtimme och en massa snack på det, så ja, trevlig fredag.

Och för ovanlighetens skull tog jag en tripp till sjukhuset idag igen för yttligare ett blodprov. Men innan det tillringade jag dagen i skolan med ett sjukt dunkade huvud, så jag åkte hem samtidigt som mamma ringde och sa att vi måste in till sjukhuset igen. Så det blev ingen direkt vila-och-krya-på-mig-eftermiddag eftersom present till pappa skulle handlas och mamma skulle till tandläkaren. Så NU är jag hemma.

Precis slängt i mig nya huvudvärkstabletter som mamma köpte. Man ska tydligen ta de om inte alvedon/treo/ipren fukar så jag hoppas dessa gör det. Nu ska jag plugga, woho!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life