Segis


Hello. Idag mår jag inte bra alls men tänkte kämpa mig igenom de sista timmarna innan jag tar lov! Är trött och irriterad på folk som gör kaos i mitt huvud samtidigt som någon slår med hammare. Nice? Näe. Ska fan inte göra något alls under lovet.

I alla fall så har jag haft svenska idag och efter lunch lyssnade på vi en föreläsning av en kille som kom från någon högskola i Blekinge. Lät ganska intressant så jag snodde med mig en tidning ifall jag typ skulle få andra planer än att bli fotograf liksom. Typ det har jag att komma med idag. Plus att Isabell är bäst. Men det vet ni ju redan.




Kommentarer


Postat av: isabell

HHOOHO ahmen duuuuråååååå <3


2011-02-15 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life