Seg och sliten


Jag har nog aldrig frusit så mycket som jag gjorde igår medan jag satt på bt och väntade på Joel. Så osmart har jag nog heller aldrig varit eftersom jag inte ens tänkte på att gå in någonstans eftersom vissa affärer fortfarande var öppna. Så jag hade inga fötter kvar och stod och seriöst skakade, måste sett kul ut.

Väl hos Oscar så kollade jag på, som alltid, när de spelade en massa tråkiga xboxspel, som alltid. Karl mobbade Joel och det var kul och sen kom mamma och hämtade mig. Nu är min man här, vid datorn bakom mig, socialt? Jag ska fixa min design, heh. Pusshej.


Bild i repris men jag äääääälskar den. Och honom.






Kommentarer


Postat av: sandra

Är väntrummet inte öppet på söndagar? :O


2011-02-21 @ 14:30:03
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: sandra

Sv: Tack! Kan lägga till dig där ;)


2011-02-21 @ 16:45:55
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life