Sedlar


Hej jag har tråkigt, så kände att jag ville blogga. Igen. För jag orkar verkligen inte jobba och jag har ont i magen och mår illa men känner att jag inte kan ha mer frånvaro. Då får jag skäll av mig själv eftersom det faktiskt inte är någon annan utom jag som bryr sig. Men jag har typ 39 timmars frånvaro, känns inte sådär superbra. För det är väl mycket? Kanske beror på vem man jämför med.

I alla fall så tänkte jag visa er mina sedlar jag gjort. Ni brukar ju fråga om vad vi gör i skolan och så, så då tänkte jag slänga in bilder på vår senaste uppgift. Jag blev dock inte nöjd någonstans men håller tummarna för ett VG.










Kommentarer


Postat av: Madde

anmäl dej till dagens blogg hos mej! du vinner kanske ?

jag utser 2 vinnare imorgon kväll!

http://bblondinenn.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment


2011-02-14 @ 17:39:07
URL: http://bblondinenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life