Mmmm kaffe.... eller?


 
 

De som känner mig vet att jag inte är ett särskilt stort fan av kaffe. Men jag skulle vilja vara det. Jag vill tycka om kaffe men varje gång jag dricker det grimaserar jag mest som om jag bitit i en sur citron. Det är verkligen äckligt.

När jag var mindre doppade jag alltid Marie Kex i mammas kaffe, och det är fortfarande sjukt gott. Haha, jag älskar det. I alla fall så sa mamma nyss att koffein är bra när man har ont i huvudet, så hon gav mig en kopp kaffe med hopp om att det kanske skulle bli bättre. Första klunken av svart kaffe var inte direkt det godaste, och mjölk kan jag ju inte ha i eftersom jag testar mjökfritt i två veckor nu, och en teskedsocker gjorde inte så stor skillnad direkt. Så njae, det blev några klunkar och ett fortsatt dunkade huvud.

Jag vill verkligen tycka om kaffe. Dumma smaklökar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life