Melodifestivalen


Jag har upptäckt att jag verkligen har skitsvårt för att stava rätt på tangentbordet nu för tiden. I alla fall idag. På tal om idag så har jag inte mått bra alls. Mitt humör har varit på botten hela kvällen, roligt? Nej. Det stör mig otroligt mycket för att det finns en massa saker jag vill göra, men mitt tålamod funkar inte alls, så nej. Imorgon ska jag och Veronica ta och knäppa några bilder på varandra sen ska vi fixa hennes design, och jag min antar jag. Men jag har en fördjupningsippgift kvar och lite anant att plugga. Det är ju redan skola på måndag! Känns jätte konstigt.

Nu rullar Melodifestivalen rullar på tv:n och Anton ligger bakom mig och nu ska vi äta chokladpudding. Hoppas det får mig på lite bättre humör. Choklad är bra.







Kommentarer


Postat av: amanda

Finfin blogg och härlia bilder! :)


2011-02-26 @ 22:58:23
URL: http://amandaulfvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life