L-O-V





Krigade igenom religionen och satt och var social med Jeol sista stunden innan pappa kom och hämtade upp mig.
Känns sååå skönt med lov. Dock måste jag göra klart case:n och svenskan vi fick idag men jag har som sagt ett helt lov på mig. Kom i alla fall hem vid kvart över tre och har slängt i mig de sista chokladbitarna och nu rullar första säsongen av 2½ men på tv:n. Jag lånade säsongera av Anton för lite tidsfördriv dessa dagar. Nu tänkte jag kolla vidare och sen kanske jag fixar lite på designen.

Bara så att alla vet är jag jätte sugen på Ben & Jerrys, och vi har bara äcklig vaniljglass hemma... :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life