Kära lov


 

Jag var en gullig flickvän och gick upp halv åtta imorse
med Anton eftersom han skulle till skolan, och jag trodde att jag aldrig skulle lyckas somna om när han knallade iväg till bussen. Men jodå, jag somnade om. Till halv ett. Känner att det enda jag gjort dessa dagar är att sova, och när jag väl vaknar är jag lika trött som när jag går och lägger mig. Och eftersom jag somnar sent och vaknar sent så finns det inte så mycket tid att göra saker på. Typ som att plugga, det har jag inte hunnit idag och ändå har jag bara duschat och kollat lite på tv. Äh, det är lov. Då är det okej.

Här snöar det för fullt. Om jag kunde skulle jag gå ut och slå snön men det känns lite knäppt. Jag vill verkligen ha vår nu! Anton kommer om ett tag och han hade en överraskning till mig. Ledtråden var "Muuu", liksom hallå? Då måste han ha köpt et ko till mig. Fett mysigt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life