Jo jag lever


Tillbringade halva fredagen på sjukhuset och genomförde det värsta jag varit med om. Blev sängliggandes hela dagen och sedan kom min älskling och sov här. Gårkvällen tillbringades hos Oscar med han, Joel, Robin, Emma och Karin plus godis och Melodifestivalen. Vaknade id halv elva idag och några timmar senare skjutsade mamma iväg mig till Anton där jag var några timmar med hans släkt och firade honom och hans bror.

Mår inte sådär hundra nu för tiden och då får bloggen lida. Just nu gör mitt huvud mer än ont så pluggat har jag inte kunnat göra. Anton är på ingång och sedan sover han här, och vi får se när vi hörs helt enkelt.


Min fina jättesöta pojke!





Kommentarer


Postat av: Anonym

vad gjorde du på sjukhuset?


2011-02-06 @ 19:35:19

Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :D


2011-02-07 @ 13:19:39
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life