Home sweet home


Nu är jag hemma! Pappa slutade vid halv tre så jag kunde åka med honom istället för att komma hem vid 4. Ganska skönt. dock betyder det mer tid till matteplugg och det är inte direkt något jag har lust med.

Svenskaföredraget gick inte bra över huvud taget, och resten av dagen har varit ganska okej fast jag varit sjukt seg. Min rygg går dessutom av plus att jag är yr, hoppas läkaren ringer snart. Dags att plugga. Hejs.


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
f/1.4 - s1/800 - ISO 100

Här är två bilder från när jag fotade i söndags. De ser inte alls säskilt vintriga ut. Jag är vädligt fotosugen nu för tiden, dock är det kallt ute och finns inte så mycket att ta kort på... Så våren får gärna titta fram lite nu.






Kommentarer


Postat av: Rebecca

Snygga bilder!


2011-02-02 @ 18:53:07
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life