Hey beautiful



Fotografering och Redigering: Jag | Modell: Veronica
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm 1.4 USM
Inställningar: Slutartid 1/2000, bländare 1.4 och ISO 100

Hej på er! Gjorde mig i ordning och så drog Veronica och jag ut och fotade lite. Det var iskallt och jag blev inte ens bra på en enda bild och med dåligt humör blev det inte särskilt bra. Däremot blev det en hel del fina bilder på henne, kolla här uppe bara.

Anton drog för ett tag sedan och jag ska försöka ta tag i både Veronicas design och sista födrjupningsuppgiften. Sedan är det väl bara att få in i huvudet att det är skola imorgon. Skulle inte sitta fel med några veckors lov till. Jag orkar verkligen inte.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life