Hallihallå




Jag har egentligen inget att blogga om just ju, men har lust att skriva ändå. Jag är trött efter 11 timmars sömn och mitt huvud är immun mot allt som finns för att bota huvudvärk. Jag vill verkligen till skolan imorgon så jag funderar på om jag ska be till gud eller nåt så att han kan låta mig må bra imorgon.

Onsdag imorgon och då ska jag cykla på idrotten och sedan vara bra och skriva en massa case på samhällen och när jag kommer hem blir det att få in det sista till engelskaprovet. Jag saknar Anton och träffar honom först på lördag tydligen, då har vi i alla fall 8 månader. Tiden går väldigt fort.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life