Grattis pappa!


Idag fyller min pappa gammal, så massa grattis till honom. Han är bäst och allt sånt. Onsdag idag och jag vaknade utan huvudvärk och cyklade lite på idrotten och hann pussa lite på min sjuka pojke innan jag ägde Isabell på badminton.

Seg och alldeles för lång samhällslektion innan vi slutade och mitt huvud sa ifrån ganska snabbt. Tog en tripp till bt med mina braiga vänner Joel och Isabell och nyss har jag slängt i mig lite pizza och snart ska jag fylla magen med fika. Mmm-mm-m. tycker om att folk fyller år. Tycker mindre om att jag inte får äta glasstårta. Jag. dör. Heeemskt. Mitt liv är över. Jag älskar verkligen glasstårta.


Här får ni en bild på pappa och halva mig från när jag fyllde på tal om födelsedagar och sådär.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life