desperate housewives säsong 6


Hellu. Suttit och hållt på med Veronicas design som nu är klar, jag tyckte den blev bra och hon är mer än glad. Klicka här för att kolla in den. Kom också på nu att jag sagt att jag ska fixa några andras designer. Varför har jag inte mer tid?

Just nu har jag massor att göra, men först ska jag ta tag i engelskan så jag får skjuta på resten. Imorgon är det tisdag och det är svenska och religion som står på schemat, och efter det blir det utvecklingssamtal sen ska jag hem och dyka ner i plugget igen.

Gissa vad? Pappa gav mig och Vernica Desperate Housewives säsong 6 nyss! Tyvärr har jag inte tid att se det, alls. Vi hörs imorgon.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life