Bortglömd hårinpackning





För jag vet inte hur länge sedan köpte jag och mamma denna hårinpackning. Och de är ju till för att användas, right? Och ja, de ska ju användas innan man faktiskt duschar. Saken är att burken står på en hylla som ögonen har en förmåga att fastna på när man redan är i duschen med blött hår. Och det är verkligen varje gång det här händer. Jag går in i duschen och så ser jag hårinpacningen när det är för sent. Det är hur irriterande som helst verkligen. Så typsikt. Men burken är ju färgglad i alla fall. Mest därför jag skrev detta, haha. Och för att jag har tråkigt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life