Alla ♥ -dag


Just nu sitter jag i skolan och har media fast håller på med samhällen. Är klar med det jag skulle göra och måste bara hem och fota resten. Blodproven imorse gick helt okej, det gjorde dock väldigt ont den här gången.

Somnade runt halv tolv igår med min fina bredvid mig och det tog tid innan jag fick upp honom imorse. Jag fick choklad, och inte vilken choklad som helst, utan en ask med romerska bågar av honom! Ni vet chokladklyftor som smakar apelsin, mmmm-m-m-m! Han är bäst. Av mig fick han en hjärtans-chokladask och en mysig nalle som han kramade och nästan somnade om med.
Egentligen tycker inte jag att alla hjärtans dag är något speciellt, visst är det gulligt med lite extra uppvaktning och små choklad-överraskningar men jag tror inte att jag skulle sitta och må väldigt dåligt över att jag inte var tillsammans med någon om jag var singel.

Ikväll ska jag i alla fall mysa järnet med Anton och frossa i choklad, bra måndag ♥

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life