1 månad kvar


Sitter just nu med datorn i knät och med Anton bredvid mig som smaskar i sig nudlar framför tv:n. Vi har mest kollat på tv och kollade förut på Big Brother, det har blivit något jag följer nu bara för att jag sett de första avsnitten, sedan är ju såntdär skit underhållande. Vi ska väl antagligen sova snart och jag hoppas att jag inte är alltför trött imorgon för jag vill få lite gjort under dagen faktiskt.

Förresten är det 24 februari nu, vilket betyder att jag fyller år om exakt en månad! Jag önskar mig inte direkt något sådär jätte speciellt men tänkte slå ihop en önskelista så ni får se vad jag vill ha, för ovanlighetens skull och mest för att bryta detta "idag har jag gjort det här och imorgon händer detta"-mönster. Jaja, med detta sagt säger jag godnatt och kryper ner hos min fina. Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life