Tisdagseftermiddag och kaosmående




Hej! Mått helt kaos idag och orkade ta mig igenom de tvåa första lektionerna innan det sa stopp. Missade egentligen bara mediekunskapen eftersom jag skulle hem och baka bullar till en uppgift vi håller på med på mediekommunikationen. Tog mig hemåt och orkade göra det innan jag duschade och slängde på mig lite smink för att se en aning piggare ut. Vi ska nämnligen fota gruppbild till Youthhood och sedan ska jag försöka ta lite nya bilder till mitt ID-kort.

Bussen går om ett tag och tänkte bara säga hej innan jag knallar vidare.




Kommentarer


Postat av: joanna-livet med asperger syndrom

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)

Så besök gärna min blogg:) Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)kram

Ps. glöm inte att anmäla dig till alla roliga tävlingar med super fina priser:)


2011-12-06 @ 18:30:38
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life