The snow is falling



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/250 och ISO 100


Slänger upp två bilder från den första fallande snön som även stannade. Tycker det är supermysigt att snön kommit, den kan stanna ett tag till faktiskt. Mer behöver det inte heller bli. Ska försöka ta vara på jullovet genom att fota en massa vinterbilder också.

Blev i alla fall klar med fördjupningen innan lunch och fick därmed sluta efter. Åt lite julbord med Jessica innan mamma och pappa hämtade upp mig. Nu hade jag tänkt att dra igenom lite Vampire Diaries. Ikväll ska jag äta tacos, sedan kommer Anton och imorgon är det julavslutning. Kalasbra.




Kommentarer


Postat av: Anna

Jag är helt såld på Vampire diaries :)


2011-12-21 @ 22:59:09
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Postat av: Sofia

Dina bilder blir så himla fina! Du är jätte duktig =)


2011-12-28 @ 19:43:59
URL: http://withsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life