Sommarkänslor av en höstbild i vintertider



Fotografering: Anton Hansen / Modell & Redigering: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/800 och ISO 100


Slänger in en gammal oktoberbild på mig i både färg och svartvit, saknar håret! Sitter just nu och har fotat veckans fotouppgift, stilleben och produktfoto, ska börja kolla igenom bilderna för att se om jag knäppte någon bra. Har sjukt ont i magen och är hur trött som helst efter att ha gått upp halv åtta samt suttit på handledarkurs i tre timmar. Blev bara ännu mer nervös och orolig inför att börja övningsköra.

I alla fall så tänkte jag försöka börja plugga lite senare och vänta på att Anton ska höra av sig om ikväll. Imorgon måste jag ta tag i allt plugg verkligen, bara två veckor kvaaar!




Kommentarer


Postat av: Andrea

Fin bild på dig! :)


2011-12-10 @ 16:36:41
URL: http://andreafelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life