Oseriöst och annat skitsnack



Fotografering: Anton Hansen / Redigering & Modell: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/400 och ISO 100


Har några sådana här snygga oseriösa bilder på mig att visa er. Jag gillar ändå den här sidan av mig bäst. Nu har jag äntligen skrivit klart alla fem loggarna i engelskan och lyckades till och med hålla deadline. Ska plugga lite idrott nu och sedan baka kladdkaka och mysa hela kvällen. Taggar verkligen inte skola imorgon och vill helst ha lov nu.




Kommentarer


Postat av: isabell

BARA FÖR ATT DEN SIDAN MATCHAR MED MIG! :D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3


2011-12-11 @ 19:00:10
URL: http://isabellrundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life