Onsdagsförmiddag




Hej och godmorgon! Tillbringade hela kvällen i Antons armar, vi snackade skit, lyssnade på musik, åt kladdkaka och kollade på tv. Vi däckade vid halv tolv och klockan ringde sju i morse. Just nu sitter jag i skolan och håller på med svenskfördjupningen som jag hade tänkt att få klar idag. Mitt huvud är dock inte alls på plugghumör, jag är jätteyr och mår inte särskilt bra. Tänkte försöka få klart det här och sedan drar jag hem och dejtar sängen.

Det här är också sista skoldagen, känns sjukt bra. Imorgon är det julavslutning, sedan tar jag lov och tillbringar dagen med Joel. Imorgon kväll ska jag mysa med mamma och kolla på en massa filmer. Slänger upp en gårdagens så länge, sedan hörs vi lite senare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life