Next up: Bio!




Försökt trotsa mitt magont och dåliga humör med att plugga, har inte gått särskilt bra över huvud taget. Slutade med en massa skitsnack med mamma och pappa istället innan jag tog mig till datorn igen. Ska snart få i mig lite mat och vid halv 6 tar jag bussen in till stan med Anton då vi ska på bio. Vi ska se Real Steel och konstigt nog tycker jag den verkar rätt bra trots att det inte alls är min typ av film.

Slänger upp en svartvit kvällens outfit, ignorera att jag ser hur trött ut som helst. Hörs förmodligen lite senare ikväll!




Kommentarer


Postat av: Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra!

sv: haha, du tycker att jag hade fin blogg, så går jag in på din så är den 1000 ggr snyggare! :D


2011-12-11 @ 00:16:43
URL: http://filosophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life