Måndagskaos och höstfärger



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Hej! Nu är jag äntligen hemkommen efter världens sämsta dag. Hade matteprov i fredags efter skolan vid 15.30, gissa hur bra det gick? Mådde dåligt hela dagen och när jag väl satt där med provet var allt på arabiska. Fick två tal skrivna och en "Du kan BETYDLIGT bättre, Alexandra. Vad hände?"-kommentar av min lärare idag. Förutom kompletteringen på det matteprovet har jag tusen saker att göra. Idag har jag inte fått något gjort. Idag suger jag.

Efter skolan blev det julklappshandling med Veronica, och mitt i allt börjar det snöa. Lite mysigt faktiskt. Vi fick med oss julklapp till mamma och vi båda pekade ut lite vad vi ville ha av varandra. Nu är Joel här och pluggar, konstigt nog, vilket jag också hade tänkt att göra. Vi hörs!




Kommentarer


Postat av: Ebba

jättefina bilder! :)


2011-12-07 @ 20:35:06
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Postat av: Neha

Fina bilder:D


2011-12-08 @ 15:09:57
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life