Julafton




Hej! Hoppas ni hade en bra julafton igår. Det hade jag. Började med grötfrukost och vid tolv blev det fika med farmor och farfar, sedan kalle anka, julmat och julklappsöppning. Jag fick en hel del grejer jag inte räknat med.

Från mamma och pappa fick jag ett batterigrepp (<333), minneskort 8 GB, två kamerabatterier, usb-minne 16 GB, fjärrutlösare, plattång, mascara, smycketräd, toffsar, borste och datorfodral. Av Veronica fick jag en blus, en plånbok och två örhängen och av Anton en mascara, hörlurar och två tjocktröjor. Plus att Veronica och jag fick ett löpband av mamma och pappa tillsammans och så råkade den nya blueray-dvd:n hamna i mitt rum eftersom Veronica inte kunde ha den samt 1000 kr av farmor och farfar och mormor och morfar. Jag är mer än nöjd!

Ni får kanske bilder på allting någon annan gång, är inte så pepp allt just nu.




Kommentarer


Postat av: ericabjörkander

var är den köpt? :)

grymt coolt, har också en sån kamera som dej och visste inte att de fanns .. :s ;)


2011-12-25 @ 16:24:57
URL: http://eericaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life