Bildredigering




Sitter just nu i skolan och har foto hela dagen. Vi har hittills gått igenom lite redigering och det som är typsikt för pressfoton. Eftersom vår uppgift i Stockholm förra torsdagen och fredagen var att fota pressfoto så har vi nu fram till lunch att redigera dem så därför bjuder jag på två bilder från presskonferensen jag fotade.

Mamma hämtar mig vid två så jag ska hinna äta innan jag ska till tandläkaren vid halv tre och sedan ska jag tillbaka till skolan och förbereda inför fotoutställningen ikväll. Sugna på att komma? Klicka här!




Kommentarer


Postat av: therese

Hej, har veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)http://ttessanliindgren.blogg.se/2011/december/nu-kor-vi-veckans-blogg-igen.html#comment



kram /therese


2011-12-02 @ 15:20:58
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life