Autumn mushrooms



Fotografering och redigering: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.6, slutartid 1/4000 och ISO 100


Mitt i dessa jultider bjuder jag på en höstbild tagen någonstans på Öland. Just nu tillbringar jag lite tid framför datorn i en ny mysig tjocktröja med Vampire Diaries på tv:n. Ska snart steka lite korv med bröd, det värsta med julen enligt mig är all denna julmat man trycker i sig dag efter dag. På julafton är det helt okej men that's it.

Imorgon ska jag iväg till Norrköping för att inhandla lite nya kläder, sedan får vi se vad lovet bjuder på.




Kommentarer


Postat av: Rebecca Rehn

Fin bild!


2011-12-26 @ 20:42:16
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life