Årsresumé


Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del tror jag. Jag har bland annat.. åkt tunnelbana. Det är det enda jag kommer på. Haha. Jag vet inte riktigt vad jag gjort i år faktiskt. Jag har gjort ryggmärgsprov, det var första (och förhoppningsvis sista) gången, sen har jag tagit för mycket blodprover och ätit antibiotika. Jag har nog varken pluggat eller festat så mycket som jag gjort i år och så har jag rest i Sverige mycket. Så det är mest sådant jag gjort mer än förut, inget jag inte gjort innan.

Har du några nyårslöften?
Jag ska ägna lite mer tid åt mig själv, ge mig själv lite creds och unna mig lite saker när jag förtjänar det. Jag ska även börja träna, och hoppas verkligen att jag hittar motivationen någonstans nu. Har ju ett löpband här hemma som är hur bra som helst, så nu MÅSTE jag börja.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige. Däremot åkt runt en hel del här på fotoradtrips.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit kär tror jag. Och så har jag tappat min plånbok två gånger för mycket, glömt laddaren och tappat en massa saker - med andra ord, jag önskar jag varit lite mindre klumpig och slarvig.

Bästa minnet från 2011?
Oh, ingen aning. Sommaren bestod av många fina minnen.

Bästa köpet?
Säkert något klädesplagg. Min ziperall kanske. Tror jag nästan endast spenderat pengar på kläder och godis.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag. Och ja, som jag skrev, godis.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina betyg, sjukt grym har jag varit som lyckats så jävla bra trots att jag mått som jag gjort. Samt mina nära och kära såklart. Skulle nog aldrig klarat av skolan utan Isabell och Joel, haha.

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Lite av båda, men jag måste nog säga att jag mått mer bra än dåligt ändå. Jag är rätt bra på att skratta ändå!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det har jag. Vet dock inte riktigt vad för sjuk man ska säga att jag är, men förutom det så har jag lyckats åka på magsjuka, sedan har jag även varit förkyld och haft feber.


Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries och Desperate Housewives. Sen har jag fastnat för hundra andra serier.

Bästa boken du läst?
Snarare enda. Don't Ask av Hilary Freeman.

Har du hittat en ny låt som du älskar?

Alltså jag är en sådan musikmänniska att jag hittat miljoner med låtar jag älskar.

Har du gjort någonting du ångrar?
Ja det lyckas jag nog med varje år.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick reflexskärmar, fjärrutlösare och stativet (tror jag?). Fick i alla fall allt jag önskade mig tror jag.

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?

Sommarjobb! Sedan har jag saknat lite självförtroende också.

Vad ser du mest framemot år 2012?
Rise Against-konserten och min 18-årsdag! Håller tummarna för att jag orkar mig igenom skolan också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life