Typ En Festival





Godkväll! Skrev egentligen godmorgon först... känner att jag börjar bli rätt trött.
Har suttit och försökt fixa lite med bloggen men inte kommit så värst långt, och fastnade till slut på hemsidan om Typ En Festival som är nu på fredag och lördag, insåg att Chemical Vocation kommer! De är typ världsbäst och jag ska verkligen försöka knäppa några bilder på de och Itchy Daze. Anton joinar mig och jag ser fram emot lördagkväll.

Anton bad om några bilder från förra året då Adept spelade,
insåg nu att jag hittade ytterligare två bilder som blev lagom bra och med lite omredigering så blev det resultatet ovanför. Nu ska jag fota, till vad lär ni märka sen. Pusshej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life