Tiden springer iväg




Den här dagen har gått äckligt fort verkligen.
Helt plötsligt var klockan halv fyra liksom. Anton kom hit i några timmar i alla fall, vi bakade kladdkaka med eget recept och den blev faktiskt god, sen har vi kollat på Greys och innan jag följde honom hem så knäppte jag lite kort.

Nu ska jag nog leka lite med designen
och imorgon ska jag in till stan med Veronica och efter det blir det Star Wars-marathon med Anton, haha! Har bestämt att jag i alla fall måste se någon innnan jag dör. Pusshej!




Kommentarer


Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :D


2011-08-12 @ 12:42:02
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life