Rastlöst och regningt




Här får ni en bild på skjortan jag köpte på Cubus i söndags för endast 79:-.
Behövlig. I alla fall så är vädret sjukt tråkigt, det regnar om vartannat och jag har en väldig lust att fota vilket inte går så bra nu. Sedan vi hördes sist har jag smällt i mig lite kladdmuffinssmet eftersom mamma bakat, mina planer med att storbaka gick inte så bra eftersom vi inte har allting hemma. Efter många om och men så kommer Joel hit vid 6 i alla fall, så både bussar och tåg går som vanligt från Gnesta nu eftersom de båda bomberna var falska. Vem gör ens sånt?! Trött jag blir.

Aja, jag ska i alla fall försöka slänga ihop ett lite roligt inlägg. Om jag orkar vill säga. Hehe. Vi hörs sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life