Måndagssnack




Var så sjukt länge sedan jag fotade naturbilder,
tänkte ta och gå ut och göra det nu bara för det men vädret ser inte så lovande ut. Känns som det kommer börja regna vilken sekund som helst. Har använt kameran alldeles för lite denna sommar, och i samband med att skolan börjar då även mitt normala liv sätts igång så ska jag verkligen försöka använda kameran mer till vardags.

Har förresten suttit med bloggen ett tag nu och ÄNTLIGEN så funkar det som inte funkat tidigare.
Känns superskönt. Nu är det bara lite småsaker kvar tror jag, får se hur jag gör. Är inte helt nöjd med allting. Nu tänkte jag fixa Greys åt Veronica så det finns på hennes dator när hon kommer hem, saknar henne jättemycket förresten! Helt tomt här hemma.




Kommentarer


Postat av: Amanda

så fin bild!


2011-08-22 @ 15:12:24
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life