Bloggkrångel och sänghäng




Inte haft särskilt stor lust att blogga idag,
men har suttit och försökt fixa min nya design. Löste problemet jag försökt fixa huuur länge som helst, och inser sedan att det bara funkar i firefox.. Jag blir så jävla sur. Så jag gav upp och har tillbringat dagen i sängen istället.

Skjutsade iväg Veronica till Skavsta förut eftersom hon åker till Spanien.
Och flyger precis just nu. Är så avis och håller tummarna för att hon får en toppenresa. Själv börjar jag skolan på tisdag och imorgon tillbringar jag dagen med mamma i stan, på lördag fyller morfar 70 så då ska vi dit och fira honom och när jag kommer hem blir det att dra in mot Typ En Festival med Anton, söndag är oklar och på måndag ska jag storstäda mitt rum. Skulle hellre ligga och pressa i solen i Spanien.




Kommentarer


Postat av: Noemie

vill du ha fler besökare på din blogg?

isåfall tryck på länken nedan och bli medlem

så lovar jag att du får massor av fler läsare väldigt snabbt! jag gick från 20-30 läsare till 60-70 läsare om dagen, det funkar verkligen! testa vettja, du kommer definitivt inte att ångra dig!



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=noemielaj


2011-08-18 @ 20:28:16
URL: http://noemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life