svar på tal - ziperall


Hej jag skulle gärna vela veta när du får hem den, hoppas du slänger upp ett inlägg när du fått den? :)
Har nämligen skickat hem en sådan för nästan två veckor sen och dom sa att den skulle komma efter 1 vecka (ca) och har ännu inte ens fått ett brev hem.
Tack!

Fick denna fråga från Anonym och ja självklart slänger jag upp ett inlägg när jag fått hem den. Eftersom jag beställde den igår, alltså 5e, så stod det att jag skulle få hem den 25e april (preliminärt). Så för mig tar det cirka 20 dagar innan jag får den, därför tyckte jag att det var lite skumt att det bara skulle ta en vecka för dig. Så förmodligen får du hem den snart om det tar lika lång tid för dig som det gör för mig :)

Anonym nummer 2 kommenterade och la till att "det inte är någon riktig onepice", och jag vet det. Ziperall är den svenska verisionen av en onepice, men det är ju i stort sett precis samma sak! (:






Kommentarer


Postat av: Terese

Jättefin blogg :)!


2011-04-06 @ 19:08:24
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life