speech




Suttit och försökt fylla ut mitt engelskatal som ska redovisas imorgon som vare sig hur jag än gör inte vill bli runt 4 minuter. Har faktiskt lyckats nu om jag håller ett lågt tempo när jag pratar och inte glömmer bort att andas, jag har en fömåga att göra det. Råkade klicka in på Adela och såg att jag fick VG- på matteprovet, jag som trodde att jag knappt skulle bli godkänd surar ändå över det där minuset. Men jag känner mig så jävla bra ändå. Jag får högsta betyg på nästan allt just nu trots läget. Önskade jag lyssnade lite mer på folk ibland faktiskt.

Min ryggvärk börjar hitta tillbaka så jag tänkte lägga mig ner med talet i handen och plugga in det innan jag kollar Glee och sedan hoppar in i duschen. Ser inte sådär jätte pigg och fräsch ut just nu känner jag. Anton sover här ikväll, vet dock inte när han kommer men det märks väl. Sedan blir det Big Brother innan jag sussar. Godnatt!




Kommentarer


Postat av: Anton

Snygg eller? <3


2011-04-14 @ 18:44:04
URL: http://antonhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life