sjukt sliten




Tillbringade gårkvällen hos Anton med resten av påskgodiset och Kyle XY. Vi somnade vid halv ett kanske och vaknade i panik vid elva då mamma skulle hämta mig eftersom vi skulle in till stan idag. Dock är jag genom sjuk men var tvungen att följa med ändå eftersom jag skulle fixa mina glasögon, så jag har lidit mig igenom dagen med en shopaholic till syster. Underbart när man knappt kan andas och hostar som en idiot.

Jag fick med mig linnet ovanför hem i alla fall, plus lite hårfärg eftersom jag ska försöka färga håret ljusare nu. Kommer säkert inte alls bli bra. Har massor att plugga men känner att jag faktiskt borde lugna ner mig lite om jag någonsin ska bli av med den här förkylningen.




Kommentarer


Postat av: Idah

Åh! Det är något med din blogg som jag bara älskar! :)

allt bra med dig?


2011-04-25 @ 16:09:34
URL: http://idahnylen.blogg.se/

Postat av: Idah

SV; ja okej :/

läste att du är förkyld...

hur är det annars då? :)


2011-04-25 @ 16:42:17
URL: http://idahnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life